Holčičiny - relaxační omalovánky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Holčičiny - relaxační omalovánky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holčičiny - relaxační omalovánky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tyto relaxační omalovánky přinesou radost i praktické využití dětem i dospělým všech věkových skupin. Ať už malujete pro radost, potřebujete se uvolnit po školním či pracovním dni nebo hledáte sami sebe, vybarvování vám kromě příjemně strávených chvil přinese mnohá pozitiva. Je prokázáno, že…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Zuzana Neubauerová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Neubauerová
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.