Holistická detektivní kancelář Dirka Gentlyho

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Holistická detektivní kancelář Dirka Gentlyho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Holistická detektivní kancelář Dirka Gentlyho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Není skladem

Holistická detektivní kancelář Dirka Gentlyho koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holistická detektivní kancelář Dirka Gentlyho koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holistická detektivní kancelář Dirka Gentlyho koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holistická detektivní kancelář Dirka Gentlyho koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Holistická detektivní kancelář Dirka Gentlyho - Adams Douglas. Po slavném stopaři, který je hlavním hrdinou pěti knih Admasovy "trilogie", vytvořil autor další svéráznou postavu - detektiva Dirka Gentlyho. Dirk uplatňuje metody založené na kvantové mechanice, hypnóze a teorii o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Holistická detektivní kancelář Dirka Gentlyho je 252 Kč

Výběr knih autora Douglas Adams

Zobrazit všechny knihy autora Douglas Adams
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.