The Home Edit Workbook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 354 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Home Edit Workbook koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
354 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Home Edit Workbook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Zdraví a životní styl od společnosti Mitchell Beazley.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Home Edit Workbook je 350 Kč

Výběr knih autorů Clea Shearer , Joanna Teplin

Zobrazit všechny knihy autora Clea Shearer, Joanna Teplin
Výběr knih vydavatele Octopus Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Octopus Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.