The Home Edit Stay Organized

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 675 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Home Edit Stay Organized koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
721 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Home Edit Stay Organized koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
864 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Home Edit Stay Organized koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
909 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Home Edit Stay Organized koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
675 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Dům, byt a zahrada od společnosti Mitchell Beazley.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Home Edit Stay Organized je 792 Kč

Výběr knih autorů Clea Shearer , Joanna Teplin

Zobrazit všechny knihy autora Clea Shearer, Joanna Teplin
Výběr knih vydavatele Mitchell Beazley

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mitchell Beazley
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.