Homeopatie - Energetická medicína. Základní principy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Homeopatie - Energetická medicína. Základní principy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Homeopatie - Energetická medicína. Základní principy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Homeopatie - Energetická medicína. Základní principy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Homeopatie - Energetická medicína. Základní principy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Homeopatie - Energetická medicína. Základní principy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha stručným a srozumitelným způsobem představuje základní principy homeopatie, její terapeutické možnosti a postup při výrobě a testování extrémně zředěných homeopatických léků včetně brilantního popisu několika z nich.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Homeopatie - Energetická medicína. Základní principy je 216 Kč

Výběr knih autora Vithoulkas George

Zobrazit všechny knihy autora Vithoulkas George
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.