Homeopatie pro dospělé

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Homeopatie pro dospělé aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha Homeopatie pro dospělé výrazně přesahuje rámec pouhé rukověti alternativní samoléčby. Autorem uváděná schémata a léčebné postupy u více než devadesáti běžných i závažných onemocnění, psychických a fyziologických poruch, nemají menší cíl, než úplné a trvalé vyléčení, nikoli jen pouhé…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora J. T. Holub

Zobrazit všechny knihy autora J. T. Holub
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.