Hooky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hooky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hooky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hooky koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
288 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Hooky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
294 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Two twins, one prophecy, and a whole lot of hijinks. From WEBTOON, the #1 digital comic platform, comes a fantastical story about twin siblings Dani and Dorian who have missed the bus to magic school and scramble to find a mentor to teach them before their parents find out. Perfect for fans of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hooky je 308 Kč

Výběr knih autora Miriam Bonastre Tur

Zobrazit všechny knihy autora Miriam Bonastre Tur
Výběr knih vydavatele Clarion Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Clarion Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.