Hooky Volume 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hooky Volume 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hooky Volume 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hooky Volume 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
279 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Hooky Volume 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
#1 NEW YORK TIMES BESTSELLERThe thrilling, heartfelt finale to the New York Times bestselling Hooky series, based on the beloved WEBTOON comic.Reeling from three years of anti-magic rule under the king—and three years disconnected from twin witches Dani and Dorian—Princess Monica, Nico, Damien,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hooky Volume 3 je 312 Kč

Výběr knih autora Miriam Bonastre Tur

Zobrazit všechny knihy autora Miriam Bonastre Tur
Výběr knih vydavatele Clarion Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Clarion Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.