Horizont komparace - Česko-polské literární sousedství 1945-2005

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Horizont komparace - Česko-polské literární sousedství 1945-2005 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Horizont komparace - Česko-polské literární sousedství 1945-2005 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Horizont komparace - Česko-polské literární sousedství 1945-2005 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Horizont komparace - Česko-polské literární sousedství 1945-2005 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Horizont komparace - Česko-polské literární sousedství 1945-2005 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Horizont komparace je dalším výsledkem česko-polské odborné spolupráce MałgorzatyKowalczyk (*1946), polonistky a didaktičky literatury, a Petra Posledního (*1945), literárního historika, teoretika, bohemisty a jedné z nejvýraznějších osobností české literárněvědné polonistiky. Přítomná…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Horizont komparace - Česko-polské literární sousedství 1945-2005 je 237 Kč

Výběr knih autorů Petr Poslední , Malgorzata Kowalczyk

Zobrazit všechny knihy autora Petr Poslední, Malgorzata Kowalczyk
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.