Jákobův žebřík

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 57 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jákobův žebřík koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
57 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jákobův žebřík koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
62 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jákobův žebřík koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
62 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jákobův žebřík koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
52 Kč
Není skladem

Krátký popis
Unikátní česko-polská dvojice spoluautorů přichází s projektem v českém kontextu rovněž unikátním: přinejmenším v období po roce 1989 se dosud neobjevila syntetická práce mapující dějiny polské literatury od konce 2. světové války. Tato kniha objasňuje a interpretuje vývoj literatury našich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jákobův žebřík je 58 Kč

Výběr knih autora Malgorzata Kowalczyk

Zobrazit všechny knihy autora Malgorzata Kowalczyk
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.