Hořovice v proměnách času

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hořovice v proměnách času koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hořovice v proměnách času koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hořovice v proměnách času koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Hořovice v proměnách času; Autor: Voráčková Ilona; Láska k rodnému městu a mnohaleté sběratelství pohlednic bylo inspirací autorky k unikátní procházce po Hořovicích. Starý snímek a pro porovnání současná fotografie stejného místa. Co vypadá lépe? Odpověď naleznete v této malebné knize.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hořovice v proměnách času je 281 Kč

Výběr knih vydavatele Baron

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baron
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.