Hospůdka v Praze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hospůdka v Praze koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hospůdka v Praze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hospůdka v Praze koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hospůdka v Praze koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hospůdka v Praze koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)
a 1 další varianta  
Hospůdka v Praze koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)

Hospůdka v Praze koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
382 Kč
Není skladem

Krátký popis
Anna získala vytoužené místo stážistky v pražském pivovaru a nemůže se dočkat, až se začne učit od skutečných mistrů v oboru. Několik měsíců v samém srdci Evropy, ochutnávky vyhlášené kuchyně a nejlepšího piva na světě, to zní jako sen. Ovšem jen do chvíle, než zjistí, kdo je druhý stážista a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hospůdka v Praze je 372 Kč

Výběr knih autora Julie Caplinová

Zobrazit všechny knihy autora Julie Caplinová
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.