Hotel a my

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hotel a my koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hotel a my koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co se stane, když dostanete hotel uprostřed turistického ráje, ale nemáte nejmenší ponětí, jak ho provozovat? Přesně to zažil scenárista a spisovatel Miroslav Adamec, když se rozhodl s manželkou převzít rodinný podnik a stát se hoteliérem. Tohle není příběh o úspěchu, ale o nekonečném kolotoči…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hotel a my je 299 Kč

Výběr knih autora Miroslav Adamec

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Adamec
Výběr knih vydavatele Rosier

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rosier
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.