Stříbrná parta: Legenda žije

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stříbrná parta: Legenda žije koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stříbrná parta: Legenda žije koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stříbrná parta: Legenda žije koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stříbrná parta: Legenda žije koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Stříbrná parta: Legenda žije koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vtipný a napínavý příběh s hrdiny, do jejichž party chceš patřit Dvanáctiletý Petr Perka vyrůstá u babičky v Jáchymově, v kraji bohatém na stříbro a spjatém s jistou legendou. Ta vypráví, že se vždy jednou za sto let otevře Hadí hora a vydá své poklady! Má to však jednu podmínku – obdarovaný a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stříbrná parta: Legenda žije je 314 Kč

Výběr knih autora Miroslav Adamec

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Adamec
Výběr knih vydavatele Rosier

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rosier
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.