Hotel World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hotel World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hotel World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Hotel World - Smithová Ali. Woooooooo-hooooooo. Five people: four are living; three are strangers; two are sisters; one, a teenage hotel chambermaid, has fallen to her death in a dumbwaiter. But her spirit lingers in the world, straining to recall things she never knew. And one night…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hotel World je 276 Kč

Výběr knih autora Ali Smith

Zobrazit všechny knihy autora Ali Smith
Výběr knih vydavatele Bantam Doubleday Dell Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bantam Doubleday Dell Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.