Second Foundation, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Second Foundation, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Second Foundation, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Second Foundation, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
193 Kč
Není skladem
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Second Foundation, 1. vydání je 160 Kč

Výběr knih autora Isaac Asimov

Zobrazit všechny knihy autora Isaac Asimov
Výběr knih vydavatele Bantam Doubleday Dell Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bantam Doubleday Dell Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.