How Do You Feel?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How Do You Feel? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How Do You Feel? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
How Do You Feel? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Není skladem

Krátký popis
A first book about feelings, for very young children.How do you feel? Sometimes you feel happy, sometimes sad. Sometimes you even feel surprised. Supreme artist and Children''s Laureate Anthony Browne brings all his understanding and skill to bear in this exploration of emotion for very young…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy How Do You Feel? je 212 Kč

Výběr knih autora Anthony Browne

Zobrazit všechny knihy autora Anthony Browne
Výběr knih vydavatele Walker Books Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker Books Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.