How to Change Your Mind

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How to Change Your Mind koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
How to Change Your Mind koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How to Change Your Mind koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How to Change Your Mind koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
How to Change Your Mind koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
317 Kč
Není skladem

How to Change Your Mind koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
612 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, How to Change Your Mind, Autoři : Michael Pollan, Rok vydání : 2019,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy How to Change Your Mind je 379 Kč

Výběr knih autora Michael Pollan

Zobrazit všechny knihy autora Michael Pollan
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.