Jak se mění vědomí - Co nás moderní věda o psychedelikách učí o vědomí, umírání, závislosti, depresi a transcendenci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 353 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se mění vědomí - Co nás moderní věda o psychedelikách učí o vědomí, umírání, závislosti, depresi a transcendenci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se mění vědomí - Co nás moderní věda o psychedelikách učí o vědomí, umírání, závislosti, depresi a transcendenci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se mění vědomí - Co nás moderní věda o psychedelikách učí o vědomí, umírání, závislosti, depresi a transcendenci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se mění vědomí - Co nás moderní věda o psychedelikách učí o vědomí, umírání, závislosti, depresi a transcendenci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak se mění vědomí - Co nás moderní věda o psychedelikách učí o vědomí, umírání, závislosti, depresi a transcendenci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Není skladem

Jak se mění vědomí - Co nás moderní věda o psychedelikách učí o vědomí, umírání, závislosti, depresi a transcendenci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Brilantní a odvážné pátrání po lékařské a vědecké revoluci, která se odehrává kolem psychedelických drog - a okouzlující příběh jeho vlastních psychedelických zážitků, které mu změnily život. ***** Když se Michael Pollan pustil do výzkumu toho, jak se LSD a psilocybin (účinná látka v magických…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se mění vědomí - Co nás moderní věda o psychedelikách učí o vědomí, umírání, závislosti, depresi a transcendenci je 430 Kč

Výběr knih autora Michael Pollan

Zobrazit všechny knihy autora Michael Pollan
Výběr knih vydavatele Audiolibrix

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audiolibrix
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.