How To Fight

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 157 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How To Fight koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
How To Fight koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
153 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Filozofie od společnosti Rider & Co.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy How To Fight je 155 Kč

Výběr knih autora Thich Nhat Hanh

Zobrazit všechny knihy autora Thich Nhat Hanh
Výběr knih vydavatele Rider & Co

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rider & Co
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.