The Healing Self : Supercharge your immune system and stay well for life

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 386 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Healing Self : Supercharge your immune system and stay well for life koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Healing Self : Supercharge your immune system and stay well for life koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Není skladem

The Healing Self : Supercharge your immune system and stay well for life koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis
Heal yourself from the inside out Our immune systems can no longer be taken for granted. Current trends in public healthcare are disturbing: our increased air travel allows newly mutated bacteria and viruses to spread across the globe, antibiotic-resistant strains of bacteria outstrip the new…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Healing Self : Supercharge your immune system and stay well for life je 288 Kč

Výběr knih autora Deepak Chopra

Zobrazit všechny knihy autora Deepak Chopra
Výběr knih vydavatele Rider & Co

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rider & Co
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.