How to Talk so Kids can Learn at Home and at School

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 504 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How to Talk so Kids can Learn at Home and at School koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Produkt How to Talk so Kids can Learn at Home and at School - Faber, Adele zakoupíte na Bookshop.cz od nakladatele Prentice Hall (a Pearson Education company).

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Adele Faber

Zobrazit všechny knihy autora Adele Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prentice Hall (a Pearson Education company)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.