Ozubnicové a pozemní lanové dráhy Evropy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 479 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ozubnicové a pozemní lanové dráhy Evropy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ozubnicové a pozemní lanové dráhy Evropy koupíte na Grada
Grada
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Ozubnicové a pozemní lanové dráhy Evropy koupíte na Grada
Grada
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ozubnicové a pozemní lanové dráhy Evropy koupíte na Grada
Grada
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ozubnicové a pozemní lanové dráhy Evropy koupíte na Grada
Grada
509 Kč
Není skladem

Ozubnicové a pozemní lanové dráhy Evropy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ozubnicové a pozemní lanové dráhy Evropy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ozubnicové a pozemní lanové dráhy Evropy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Není skladem

Ozubnicové a pozemní lanové dráhy Evropy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
509 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pozemní lanové a ozubnicové dráhy představují nejen oblíbený dopravní prostředek, ale často i velmi zajímavé technické a technologické řešení. V Evropě jich nejvíce najdeme – asi ne překvapivě – v alpských zemích (především ve Švýcarsku), na pozoruhodné trati ale můžeme narazit po celé Evropě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ozubnicové a pozemní lanové dráhy Evropy je 508 Kč

Výběr knih autora Martin Harák

Zobrazit všechny knihy autora Martin Harák
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.