Howard P. Lovecraft. Ten, kdo psal v temnotách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Howard P. Lovecraft. Ten, kdo psal v temnotách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Howard P. Lovecraft. Ten, kdo psal v temnotách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Howard P. Lovecraft. Ten, kdo psal v temnotách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Howard P. Lovecraft. Ten, kdo psal v temnotách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Howard P. Lovecraft. Ten, kdo psal v temnotách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Howard Phillips Lovecraft, tvůrce mýtu Cthulhu, Arkhama a zlověstného Necronomiconu, je jedním z nejvlivnějších hororových spisovatelů. Komiks francouzského spisovatele Alexe Nikolavitche a týmu argentinských výtvarníků Gervasio-Aon-Lee přináší čtyři kapitoly z Lovecraftova života z let 1925 až…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Howard P. Lovecraft. Ten, kdo psal v temnotách je 321 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.