Hra na schovávanou Pejsek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 138 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hra na schovávanou Pejsek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra na schovávanou Pejsek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra na schovávanou Pejsek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra na schovávanou Pejsek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hra na schovávanou Pejsek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Hra na schovávanou Pejsek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pojď si zahrát na schovávanou s pejskem Bertíkem, který zapomněl, kam si schoval svou kost. Knížka je ideální pro nejmenší děti, které teprve začínají objevovat okolní svět. Děti se s pejskem Bertíkem vydají hledat kost, která se může schovávat kdekoliv! Protože tento malý psík zapomněl, kam si…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hra na schovávanou Pejsek je 155 Kč

Výběr knih autora Yu-Hsuan Huang

Zobrazit všechny knihy autora Yu-Hsuan Huang
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.