Hra na skrývačku Kuriatko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hra na skrývačku Kuriatko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra na skrývačku Kuriatko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra na skrývačku Kuriatko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
159 Kč
Není skladem

Hra na skrývačku Kuriatko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pod sa zahrat na schovávacku s kuriatkom Kamilkou, ktoré stratilo mamicku niekde na dvore.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hra na skrývačku Kuriatko je 169 Kč

Výběr knih autora Yu-Hsuan Huang

Zobrazit všechny knihy autora Yu-Hsuan Huang
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.