Hra o manželství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hra o manželství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra o manželství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra o manželství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Hra o manželství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Obě dramata uvedená v tomto svazku, Hra o manželství (Marriage Play, 1987) a Koza aneb Kdo je Sylvie? (The Goat or Who is Sylvia?, 2000), za kterou autor doslal cenu Tony, mají společné téma manželské krize. V nekonvenční až šokující bilanci partnerského soužití odkrývají Albeeho hrdinové v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hra o manželství je 186 Kč

Výběr knih autora Albee Edward

Zobrazit všechny knihy autora Albee Edward
Výběr knih vydavatele Romeo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Romeo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.