(Re)kapitulace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 70 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

(Re)kapitulace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
70 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(Re)kapitulace koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(Re)kapitulace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
66 Kč
Není skladem

Krátký popis
Netypický, hořce ironický sexuální román dnešního dne je příběhem o zraněné mužské ješitnosti. Ve své pozdní literární prvotině autor popsal životní krizi svého hrdiny způsobem, který někoho pobaví, jiného pobouří, ale nudit nebude nikoho.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy (Re)kapitulace je 72 Kč

Výběr knih vydavatele Romeo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Romeo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.