Hra so svetmi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hra so svetmi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem

Hra so svetmi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
293 Kč
Není skladem

Krátký popis
Novinka od autora fenoménu Kosec, ktorý svojou sériou o posloch smrti zožal slávu na celom svete! Stačí jediná zrážka na futbalovom ihrisku a Ashov život zrazu nevyzerá tak ako predtým. Hoci sa to zdá nemožné, zrážka ho dostala do inej dimenzie a on ďalej preskakuje z jedného sveta do druhého,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hra so svetmi je 288 Kč

Výběr knih autora Neal Shusterman

Zobrazit všechny knihy autora Neal Shusterman
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.