Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka - neuveden. Příručka obsahuje metodické pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 2. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora neuveden

Zobrazit všechny knihy autora neuveden
Výběr knih vydavatele Taktik

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taktik
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.