Připraven k práci a obraně vlasti! / Ready to Work and Defend the Homeland - Padesát let českého sportu v totalitní společnosti / Fifty Years of Czech Sport in Totalitarian Society

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Připraven k práci a obraně vlasti! / Ready to Work and Defend the Homeland - Padesát let českého sportu v totalitní společnosti / Fifty Years of Czech Sport in Totalitarian Society aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Připraven k práci a obraně vlasti! / Ready to Work and Defend the Homeland - Padesát let českého sportu v totalitní společnosti / Fifty Years of Czech Sport in Totalitarian Society - neuveden. Katalog ke stejnojmenné výstavě stručně představuje vývoj české (československé)…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora neuveden

Zobrazit všechny knihy autora neuveden
Výběr knih vydavatele Ústav pro studium totalitních

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro studium totalitních
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.