Hravé úlohy zo slovenského jazyka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 100 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hravé úlohy zo slovenského jazyka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hravé úlohy zo slovenského jazyka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravé úlohy zo slovenského jazyka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikácia Vám prinesie mnoho doplňovačiek i, í, y, ý,prepisov viet, zoraďovania podľa abecedy, dopĺňanie tabuliek,zábavných úloh s rozlišovacími znamienkami, ale aj písaniepozdravu či blahoželania. Publikácia slúži ako priebežnéopakovanie počas školského roka, ale aj ako prázdninovéopakovanie.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Katarína Fukasová

Zobrazit všechny knihy autora Katarína Fukasová
Výběr knih vydavatele Foni book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Foni book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.