Postrach pes Sirius a jeho šibalstvá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Postrach pes Sirius a jeho šibalstvá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Toto si už vážne prehnal!" - vyslovili ste to už niekedy v živote, v súvislosti so správaním vášho dieťaťa? Ak áno, alebo ste si to mysleli, túto knihu budete milovať! 21 krátkych príbehov o tom, čo všetko vyviedol inak roztomilý pes, rodinu nielen zabavia, ale dávajú príležitosť vysvetliť…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Katarína Fukasová

Zobrazit všechny knihy autora Katarína Fukasová
Výběr knih vydavatele TOP1 knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele TOP1 knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.