Hrdinský čin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hrdinský čin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrdinský čin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hrdinský čin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Hrdinský čin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrdinský čin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrdinský čin koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Hrdinský čin - Nabokov Vladimir;Nabokov Vladimir. Hrdinský čin je autorovým raným románem z roku 1932, jenž bývá považován za fikční pandán k autobiografii Promluv, paměti. Stejně jako Nabokov sám je i jeho hrdina ruským emigrantem, který v mládí studoval v Cambridgi a žil v Berlíně.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hrdinský čin je 175 Kč

Výběr knih autora Vladimir Nabokov

Zobrazit všechny knihy autora Vladimir Nabokov
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.