Hříbě ze zlata - Láska a smrt na Velké Moravě léta páně 906

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hříbě ze zlata - Láska a smrt na Velké Moravě léta páně 906 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hříbě ze zlata - Láska a smrt na Velké Moravě léta páně 906 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hříbě ze zlata - Láska a smrt na Velké Moravě léta páně 906 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hříbě ze zlata - Láska a smrt na Velké Moravě léta páně 906 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Hříbě ze zlata - Láska a smrt na Velké Moravě léta páně 906 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Slunce stojí vysoko a pálí. Cítíš vůni sena a prvních jahod? Je čas obětovat bohyni léta – a propadnout lásce. Píše se rok 906, nad Velkou Moravou se stahují mračna a mladá Milana zachrání před obětováním vzácné hříbě se zlatavou srstí. Leč krást z Mojmírova stáda se nevyplácí, obzvlášť musí-li…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hříbě ze zlata - Láska a smrt na Velké Moravě léta páně 906 je 272 Kč

Výběr knih autora Věra Mertlíková

Zobrazit všechny knihy autora Věra Mertlíková
Výběr knih vydavatele Gorgona

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gorgona
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.