Rok ztraceného hřebce - Láska a smrt v markrabství moravském léta páně 1365

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rok ztraceného hřebce - Láska a smrt v markrabství moravském léta páně 1365 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rok ztraceného hřebce - Láska a smrt v markrabství moravském léta páně 1365 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rok ztraceného hřebce - Láska a smrt v markrabství moravském léta páně 1365 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rok ztraceného hřebce - Láska a smrt v markrabství moravském léta páně 1365 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

Krátký popis
V čase masopustu se stírají hranice mezi světy. Může se stát cokoliv. Některé šťastlivce mine neúprosný osud jen o vlásek. O mrazivé masopustní noci léta Páně 1365 tak málem přijde panna o panenství, netvor o srdce, klisna o hříbě, nehodný mnich o svobodu a mladý magik o život. Jiní to štěstí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rok ztraceného hřebce - Láska a smrt v markrabství moravském léta páně 1365 je 335 Kč

Výběr knih autora Věra Mertlíková

Zobrazit všechny knihy autora Věra Mertlíková
Výběr knih vydavatele Gorgona

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gorgona
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.