Hroby barbarů v Praze Zličíně. Svět živých a mrtvých doby stěhování národů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Hroby barbarů v Praze Zličíně. Svět živých a mrtvých doby stěhování národů aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Reprezentativní publikace, vydaná k výstavě „Hroby barbarů – Svět živých a mrtvých doby stěhování národů“ představuje archeologický výzkum pohřebiště z 5. století n. l., objeveného v Praze-Zličíně.

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Muzeum hl. města Prahy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muzeum hl. města Prahy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.