Hry na dlani - Do školy i mimo ni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hry na dlani - Do školy i mimo ni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hry na dlani - Do školy i mimo ni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry na dlani - Do školy i mimo ni koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry na dlani - Do školy i mimo ni koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry na dlani - Do školy i mimo ni koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry na dlani - Do školy i mimo ni koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
217 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha obsahuje velké množství námětů pro tvořivé hry a činnosti, které si kladou za cíl hravou formou upevňovat učivo prvního stupně základní školy. Ale nejen to! V knize lze nalézt i hry pro upevnění třídního kolektivu, k náplni třídnických hodin, hry zaměřené na kooperaci mezi dětmi, podporu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hry na dlani - Do školy i mimo ni je 223 Kč

Výběr knih autora Naděžda Kalábová

Zobrazit všechny knihy autora Naděžda Kalábová
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.