KuliFerda - Podstatná jména a slovesa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

KuliFerda - Podstatná jména a slovesa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

KuliFerda - Podstatná jména a slovesa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pracovní sešit KuliFerda – Podstatná jména a slovesa obsahuje soubor cvičení a úloh učiva českého jazyka 1. stupně ZŠ. V pracovním sešitě si děti procvičí učivo o podstatných jménech a slovesech, jako je psaní velkých písmen, pravopis vlastních jmen, vše o pádu a pádových otázkách, číslo a rod…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy KuliFerda - Podstatná jména a slovesa je 183 Kč


Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.