Hudba z vedlejšího kupé

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hudba z vedlejšího kupé koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hudba z vedlejšího kupé koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hudba z vedlejšího kupé koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Daniel měl v jednu chvíli vše, co si mohl přát. Milou přítelkyni, plány do budoucna, a pak najednou… nemá ani jedno. A tak se ocitá jen s pár věcmi a kytarou na cestě do neznáma, ale nelituje. Vlak brzo vyjíždí. Emma žije ve světě modelingu, který se přece zdá tak růžový. Její problém je ten,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hudba z vedlejšího kupé je 290 Kč

Výběr knih autora Hardy M. K.

Zobrazit všechny knihy autora Hardy M. K.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.