Tanec za odpuštění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tanec za odpuštění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tanec za odpuštění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tanec za odpuštění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tanec za odpuštění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Tanec za odpuštění koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tanec za odpuštění koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Není skladem

Tanec za odpuštění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tanec za odpuštění koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tanec za odpuštění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jack: Koukám na svýho nejlepšího přítele, jak je šťastnej sholkou, co za ním přiletěla přes půl světa, aby mohli být spolu, a přeju si, abych našel něco podobnýho. Holku, kterou budu nade všechno milovat a která mi bude oporou i vtěch horších časech. Protože horší časy, to teď znám moc dobře.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tanec za odpuštění je 418 Kč

Výběr knih autora Hardy M. K.

Zobrazit všechny knihy autora Hardy M. K.
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.