Hudobná náuka Kľúčik 2 – pracovná učebnica hudobnej teórie – 2. diel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 124 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hudobná náuka Kľúčik 2 – pracovná učebnica hudobnej teórie – 2. diel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hudobná náuka Kľúčik 2 – pracovná učebnica hudobnej teórie – 2. diel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hudobná náuka Kľúčik 2 – pracovná učebnica hudobnej teórie – 2. diel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Není skladem

Krátký popis

Táto celofarebná hudobná publikácia pre ZUŠ a ZŠ je výnimočná svojou unikátnou koncepciou. Každý diel je možné použiť samostatne – má ucelenú formu, ale zároveň sú všetky štyri diely spracované ako celok, takže žiaci nenásilnou formou získajú komplexné hudobné základy. Krásne grafické…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hudobná náuka Kľúčik 2 – pracovná učebnica hudobnej teórie – 2. diel je 140 Kč

Výběr knih autora Eva Šašinková

Zobrazit všechny knihy autora Eva Šašinková
Výběr knih vydavatele CZECH Music Edition

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZECH Music Edition
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.