Humanismus - Sedm set let svobody myšlení, touhy po poznání a naděje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 403 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Humanismus - Sedm set let svobody myšlení, touhy po poznání a naděje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Humanismus - Sedm set let svobody myšlení, touhy po poznání a naděje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Humanismus - Sedm set let svobody myšlení, touhy po poznání a naděje koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
512 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Humanismus - Sedm set let svobody myšlení, touhy po poznání a naděje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
430 Kč
Není skladem

Humanismus - Sedm set let svobody myšlení, touhy po poznání a naděje koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
467 Kč
Není skladem

Krátký popis
Člověk je mírou věcí. Co je však mírou člověka?Když se řekne humanismus, každý si představí něco a někoho jiného. Jedněm se vybaví myslitelé Erasmus Rotterdamský, Michel de Montaigne, Bertrand Russell a další, jiným zase spisovatelé a umělci jako Dante, Leonardo da Vinci či Voltaire a ještě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Humanismus - Sedm set let svobody myšlení, touhy po poznání a naděje je 464 Kč

Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.