Hunger Games 1 - Aréna smrti (speciální vydání), 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hunger Games 1 - Aréna smrti (speciální vydání), 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hunger Games 1 - Aréna smrti (speciální vydání), 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hunger Games 1 - Aréna smrti (speciální vydání), 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hunger Games 1 - Aréna smrti (speciální vydání), 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hunger Games 1 - Aréna smrti (speciální vydání), 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hunger Games 1 - Aréna smrti (speciální vydání), 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hunger games slaví deset let! Nové vydání s padesáti stranami bonusového materiálu.Země Panem – dvanáct krajů a hlavní město Kapitol, které všem ostatním krajům vládne. Rok co rok musí jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nastoupit do zvrácené televizní reality show a bojovat o svůj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hunger Games 1 - Aréna smrti (speciální vydání), 2. vydání je 330 Kč

Výběr knih autora Suzanne Collinsová

Zobrazit všechny knihy autora Suzanne Collinsová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.