Hunger Games 4-Book Paperback Box Set (the Hunger Games, Catching Fire, Mockingjay, the Ballad of Songbirds and Snakes)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hunger Games 4-Book Paperback Box Set (the Hunger Games, Catching Fire, Mockingjay, the Ballad of Songbirds and Snakes) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 521 Kč
Není skladem

Krátký popis

This beautiful paperback box set includes all three books in Suzanne Collins's internationally bestselling Hunger Games trilogy together with The Ballad of Songbirds and Snakes. In the ruins of a place once known as North America lies the nation of Panem, a shining Capitol surrounded by…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hunger Games 4-Book Paperback Box Set (the Hunger Games, Catching Fire, Mockingjay, the Ballad of Songbirds and Snakes) je 1 521 Kč

Výběr knih autora Suzanne Collinsová

Zobrazit všechny knihy autora Suzanne Collinsová
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.