Hurvínkovy příhody 5

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hurvínkovy příhody 5 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pátá série Hurvínkových příhod v podání Miloše Kirschnera a Heleny Štáchové doplňuje poslední rozhlasová nahrávka Josefa Skupy z roku 1956.Obsah:Jak si Hurvínek a Mánička hráli na školu (1973)Žerykovi k narozeninám (1982) Hurvínek píše básničku (1984) Bonus pro pamětníky: Spejblova…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hurvínkovy příhody 5 je 229 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Helena Štáchová, Miloš Kirschner, Josef Skupa
Výběr knih vydavatele Radioservis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Radioservis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.