Hustej Internet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hustej Internet koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hustej Internet koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hustej Internet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Hustej Internet koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
179 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lucie Seifertová a Lenka Eckertová Vás velmi vtipnou formou provedou úskalími a nebezpečími, které číhají na internetu na Vás a Vaše děti.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hustej Internet je 174 Kč

Výběr knih autora Lenka Eckertová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Eckertová
Výběr knih vydavatele Petr Prchal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petr Prchal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.