Jak neblbnout s INTERNETem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak neblbnout s INTERNETem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak neblbnout s INTERNETem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak neblbnout s INTERNETem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak neblbnout s INTERNETem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak neblbnout s INTERNETem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak neblbnout s INTERNETem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak neblbnout s INTERNETem je 315 Kč

Výběr knih autora Lenka Eckertová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Eckertová
Výběr knih vydavatele Došel karamel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Došel karamel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.