Hviezdni priatelia: Polnočná neplecha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hviezdni priatelia: Polnočná neplecha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hviezdni priatelia: Polnočná neplecha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hviezdni priatelia: Polnočná neplecha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kto v noci tajne upratal mestečko? Na to príde len naša hviezdna partička. Magická séria plná zvieratiek pokračuje! Keď sa obyvatelia Westcombu prihlásia do súťaže o najlepšie udržiavané mestečko, zdá sa, že majú tajného pomocníka - niekto cez noc mestečko upratal! Nikto nevie, kto pokosil…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hviezdni priatelia: Polnočná neplecha je 245 Kč

Výběr knih autora Linda Chapman

Zobrazit všechny knihy autora Linda Chapman
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.