Hypertenze pro praxi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 532 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hypertenze pro praxi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hypertenze pro praxi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
622 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hypertenze pro praxi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hypertenze pro praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hypertenze pro praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
695 Kč
Není skladem

Hypertenze pro praxi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
570 Kč
Není skladem

Krátký popis

Moderní vývoj farmakoterapie umožňuje stále dokonalejší péči o pacienty s arteriální hypertenzí. Pravdou však je, že pro ošetřujícího lékaře je stále obtížnější se orientovat ve všech důležitých aspektech. ***** Kniha tří předních expertů v oblasti hypertenze je koncipována zcela inovativním…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hypertenze pro praxi je 611 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.